Mission complete

Trots kvällens början var lite udda och en aning irriterade så var mitt förfestande ändå bäst.
Man kom ju inte in på förfesten för dom hade ju nekat andra redan.
Så jag stack hem till Dennis och spelade WOW och söp med mig själv xD
Snackade lite med hans morsa också ;D haha
Sen bar det av mot jägers.
Hittade Hannah där <:
Och alla andra av vårt kompani.
Det var lite segt i början. Men efter ett tag så lossnade det och då jävlar xD
Tappade bort typ alla, men jag hade i alla fall antingen Hannah och Sanne eller Mange och hans (söta) lillebror xD haha 8-)

Aja. Vaknade full.
Jag har gjort det jag ska.
Dock måste jag äta frukost nu och sen börja städa ):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0