Måndag

Vilken jävla helg HAHAHA
Fredag: Jobbade, slutade 18.00. Åkte hem, fixade mig och grejer. Blev lite lack på syrran & co + morsan.
Stack till Jenny och förfestade där med henne och hennes morsa ;D haha så ball.
Sen drog man vidare in till stan.
B2 ftw.
Den kvällen fick jag i mig 3 öl, 6 shottar, en drink, ett glas champange.
Det är för mycket för mig i vanliga fall men man blir ju härdad gissar jag på.
Jaja. Kom hem halv tre eller något hos Jenny. Gick och la oss vid tre, halv fyra.
På morgonen var jag typ själv hemma hos Jenny xD
Blev väckt av en arg Yvonne som hade blivit utelåst av Markus HAHAH
Jaja. Frulle, sen kom Markus hem, lagade mat och kollade film sen kom Jenny hem från jobb och vi deckade i hennes brors säng.
Vid två, halv tre stack jag hem, duschade och sminkade mig sen började farsans 50-årskalas och då började man supa igen.
½ shot likör, 5-6 cider, 3 öl och en tequila shot.
Nog fan mår man finfint.
Kanske inte dagen efter. Fy fan va sliten.
Dela säng med tre andra är ingen direkt höjdare xD

What ever.
stack hem vid 12, käkade, duschade och deckade stenhårt i min varma goa säng.
Resten av den dagen la jag i ide.


Skolan idag? Ja helt ok.
Jag fick tre kronor idag av min engelskalärare för att jag skrev så mycket på tavlan HAHA
På kundmottagningen klippte jag en kund. En herre, klassisk herrklippning. TACK!
Haha gillar herrklippningar bäst xD
Så fort det är en brud som ska klippas så lyckas jag alltid att klippa av mina fingrar eller något åt det hållet.
Linna och jag var tjockisar idag för övrig. Käkade skitmycket onyttigt xD
Fick sluta tidigare i alla fall <: Skönt


ska nog leva i celibat en tid nu O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0