En lördag

Haha jahaaa..
Damp igår. Ville inte ut och supa för jag måste spara pengar.
Slutade med att jag drack ändå.
Stack till Lorre på förfest.
Åkte till Velouté. Johan ringde: Gå inte in. Vad ni än gör så gå inte in. Det suger riktigt mycket!
Så jag stod utanför och väntade på att Jocke skulle lämna av nästa omgång människor.
Tog för lång tid, det blåstem snöade och det var kallt som fan så jag gick tillbaka in till stan HAHA
Hamnade på Tre Kronor, frös som en idiot resten av kvällen omg.
Gick vidare till B2 efter det, var där i typ 40 min eller något´. Riktigt dött när man inte har någon att va med xD
Rodde hade stuckit hem, Brian och co tog tåget hem, resten var på Velouté och Johan var upptagen med att ragga på två brudar HAHA

Jävla bra avslutning på kvällen.
Fick cykla hem.
Upptäckte att jag hade tappat en vante också. Igen.
HAHAHA Fan va jag ska tappa mina vantar :S
Men det var en jävligt billig fylla i alla fall.
Jag slösade mindre än 100 kr xD haha Lite stolt faktiskt :p
Men samtidigt jävligt förvånad. Hade bara druckit en grogg och en öl innan.
Blev bjuden på en tequilashot och jag köpte två öl själv O.o
Mitt normala alkoholintag brukar va
4-5 öl, nån cider, x antal shottar, 1-2 drinkar..
Och ibland mer.
Wtf..

Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0