Söndagsångest

Bam bam bam..

Var ska vi börja?

1. Känner mig lurad
2. Måste skaffa ett extrajobb.
3. Varför måste jag stå för alla dyra kostnader själv med tanke på att jag har föräldrar som fortfarande försörjer mig? Jag lever på en skitsumma på 1050 kr i månaden. Sparkontot börjar gå mot sitt slut.
Eller jah.. Har ju fortfarande 18k men ändå.
Jag måste införskaffa mig en dator för denna är bara ett skrotexemplar just nu.
4. Jag börjar fundera på om frisöryrket verkligen är det jag vill..
Jag har verkligen tappat lusten just nu.
Jag vill kunna tjäna pengar på det jag gör och just nu så gör jag inte det. Det har gått ett år och det går fan inte framåt.

Fuck detta jävla livet. Funderar på att ta nån jävla kurs där jag kan få jobb lätt någonstans. Lär ju kunna försörja mig lättare på det i alla fall.

Helgen har sett ut såhär typ.
Fredag; malmöfestivalen med companiet.
Lördag: malmö med Jenny, Mona och Kajan. Nice som fan. Slutet var bäst med nån grupp som spelade störtskön musik som man kunde DANSA till! Happykid här ja.
Idag har syrran och co varit här <3
Stack även till berga för att se när Misko och Milos spelade fotboll (TFF? mot EBK)
Trelleborg vann med 2-1 :D Grattis!

Aja. Chillade hemma hos mig, syrran och jag lagade korvstroganoff.
Sen stack dom hem ):

Man ska nog aldrig låta mig sitta ensam hemma utan någon direkt underhållning.
Jag börjar tänka för mycket, blir pissed off och deprimerad.
Helt underbart..

Börjar 8.00 imorgon. Skjut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0