Segt

Jahap. Idag har man inte varit och jobbat.
Har städat, tvättat, handlat mat till Nemi och mat till mig samt kattsand.
Hyrde filmer igår, smart som jag är. Hade nog behövt dom pengarna till annat istället.

Igår var jag även hos läkaren och kollade upp varför jag har varit sjuk så länge.
Fick veta att jag har typ bihålsinflammation, att min ena trumhinna har gått bakåt samt att det fanns spår av vätska i öronen och därav har jag lock för öronen. Yes?
"Fick" en nässpray med cortison i som jag ska ta nu morgon och kväll i ca 10 dagar.
Har mina problem inte försvunnit tills dess så ska jag ringa igen för ny undersökning och denna gången hörselkontroll.
Ska man bli döv på riktigt nu också?

Caroline sa det att om man har haft mycket problem med öroninflammation när man har varit liten så finns det en risk att man får problem med hörseln.
Jag har haft mycket öroninflammation när jag var liten.. Och har haft det ett antal gånger nu detta året.
JIPPI!!
Skadar ju på trumhinnan.
*suck*

Jaja.
det går ju att fixa I guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0