...

Helkväll med tjejerna + några andra igår i Malmö stad.
Hade kul ända fram tills min mage började krampa något rejält.
Kom på det imorse att det inte var laktosfri creme fraiche till dippen igår. O.o
YES!
Så det blev taxi hem vid 3-tiden och så fick jag sova hos Caroline inatt så att hon kunde hålla koll på mig.

Idag har man hjälpt Caroline att städa undan flaskor och skit sen förfesten. Kom hem och fick ett välkomnande av en rätt glad och ensam kise som dessutom hade pissat ner badrumsmattan.
Så det blev att slänga in den till tvätt direkt.
Diskat, lagat mat, dammsugat. Igen.
Vid halv sex kom syrran med familj på besök en stund.
Skönt med lite sällskap. Får ångest av att sitta själv såhär.
Blev lite ledsen när dom åkte igen >.<

Just nu vill jag bara att alla ska komma hem igen.
Längtar i alla fall tills Jenny kommer hem från Kos.
Då kanske man i alla fall har lite sällskap här hemma (:

Imorgon bär det av till UM i Lund för att fixa p-ringar och sen kanske en fika med Linna om hon har tid för det :P
UM här i Eslöv har ju semesterstängt.
Hur fan kan en ungdomsmottagning ha semesterstängt?
Och varför i helvete sätter alla sin semester samtidigt?
Borde väl fan ha någon slags mottagning i alla fall.
Lönt att ha en mottagning när man ändå blir hänvisad till Lund under alla lov och semestertider.
Puckon.
Tur att Linna hänger med mig dit imorgon i allafall för jag hade ju aldrig hittat dit.

Har tappat suget för att göra saker nu.
Vill helst bara sitta hemma men samtidigt inte för jag blir bara så sjukt deprimerad och fet.
Äter konstant känns det som.
Inte konstigt att man har lagt på sig lite och att byxorna spricker.
Röven har växt något kopiöst så den kommer för fan inte in i något.
D: Ångest.

Vill börja rida igen ): Saknar det som fan /:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0