Ångest

Kan inte påstå att ekonomin står på plus.
Med den ångest jag har så går ekonomin definitivt inte uppåt heller.. Haha
Så nu har man ju shoppat lite.

Marble Wedge SEK 314, Nelly  Shoes - NELLY.COM Maxi Dress SEK 359, Ichi - NELLY.COM Cut And Sewn Legging SEK 179, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM
Detta har man beställt från Nelly då <:
Se hur min tjocka rumpa ser ut i detta. Jag ska jävlar i det banta nu.
Fuck detta jag har gått upp big time. INTE ROLIGT!!! -.-

Köpte detta i lördags btw ;D
459115
Plus örhängen och ett armband.. Och ett parably. HAHAH
Jah <: Fina grejer.

Skofetish. Jag har 11 par högklackade som jag inte ens använder. Vissa har jag bara använt max 1-2 gg xD
Och nya är på väg.. HAHAHAHAH fail.
Love it.
Ska nog riva ner rummet lite tror jag..
Om jag orkar.

Skolan börjar på onsdag  D:

Btw. Jag och Linna har börjat leta efter sista minuten nu.
Jenny är också på.
Någon mer som vill hänga med?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0