Vafan är det för datum...?

Tisdag.
Håller på med färgmoment som jag inte har gjort. Resten av klassen har skrivit prov i färgteori. Jävla tur att jag är klar med den biten annars hade det varit ångest. Dock hade jag nog fått gå igenom skiten igen för jag kommer inte ihåg något :S

Jaja. Är hungrig som fan och vill egentligen bara sluta nu så att man kan dra hem och käka :P
Ikväll blir det nog att parkera sig framför tvn och kolla på Desperate Housewives och Cougartown. Of course.

Fett.
Jag måste peppa till inför fredag. Valborg wtf.
Får dricka mycket kaffe på praktiken helt enkelt så att jag vaknar ;D
Fast inte ens det hjälper längre D:
Suger en aning.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0