Mensfrustration och en längtan till muttplågeri

Mens, ADHD, DAMP, PMS. Kalla det vad du vill?
Då är man ju inne på andra veckan med blödningar.
Dum som jag är så slarvar jag (som vanligt) med mina p-piller. Starkt jobbat!
Så nu får man stå ut med en evighetsmens.
Bäst för den att den slutar innan valborg för jag har inte lust att springa runt med flödande mensgegga från vaginan och inte veta om när jag bytade tampong sist. Spillt rött vin eller mensfläck?
Right. Ser illa ut i vilket fall som helst.

Anyway.
Har nog inte skrivit det här men allmänheten vet ju om det ändå.
Den 27 maj ska man slita av pubisperuken och bli "len som en barnrumpa".
Hoppas det blir lyckat och fy fan va detta kommer att göra ont.
Det är ju inte en vanlig bikinivaxning man ska göra utan en brasilliansk. Och som dom flesta vet så är det ju ALLT som ska bort.
Är det normalt att skrika vid sånna tillfällen?
Jag hoppas rummet är ljudisolerat i alla fall.

På fredag så ska man förhoppningsvis färga håret. Har några "slingor"/tussar som är ljusbruna och som ska bli mörka. Sen när man väl är hemma så ska man sätta i löshår I think.
Får väl se hur det blir. Tar ju trots allt tid innan man har fått i skiten och morsan kommer ju inte hem förrän vid 7, halv åtta vilket innebär att jag missar grillningen och halva festen.
Men fett värt det :D
Har saknat det långa håret som fan och nu vill jag verkligen få i det.
Men sen samtidigt så vill jag inte för jag vill spara mitt hår och vilken metod man än använder sig utav när det gäller fästa löshår så sliter det på håret. BIG TIME.
För min del så tycker jag att microringar är snällast, dessutom lättast att fästa och få av (klämmer fast, drar loss ;p).

Så förhoppningsvis så har man långt hårsvall till helgen :D


peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0