erhm

Jo man är jo lite dålig på att uppdatera.
Har inte haft nån större ork.
Har nog inte haft någon direkt ork till något alls.
Veckodagarna vill jag sova bort, helgerna orkar jag inte. Är jag väl ute och festar så drar jag hem tidigt.
Vafan händer egentligen? :S
Jag behöver en seriös semester någonstans långt åt helvete.

Tror jag behöver sex.
Jag är 100% säker på att det är därför jag är så seg..

HAHAHAHHHA >.<

Nä men. Ska nog sova nu i alla fall. Försöka genomlida ännu en vecka i skolan.
Ungefär 9 veckor kvar sen är det sommarlov D:
Nio jävla veckor..
Inte så mycket egentligen men fy fan, det känns som 9 evigheter.
Haha

Peace out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med på samtliga punkter.

2010-04-13 @ 19:14:30
Postat av: Starke

Glömde skriva namnet :O Brukar läsa bloggen btw, glömmer alltid o kommentera.

2010-04-14 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0