bruduppsättning och föna upp en svamp

Jaja. Lite sen var man idag. Pratade väldigt kortfattat med Agge ang min psykiska hälsa. Så jag ska hälsa på kuratorn på onsdag nästa vecka :P

Idag har man gjort bruduppsättningar. Snacka om att min hjärna var kaputt. Kändes som att allt jag gjorde var så bull xD
Och så fick jag prova föna volym. Vem fan vill gå runt och se ut som att man har fäst en svamp på huvudet egentligen? Resultatet blev mer eller mindre såhär


Hade jag fått beskriva hur jag hade mått psykiskt om jag hade fått bära en sån frisyr så är detta nog rätta svaret


Ny version av bitterfitta. Jag förstår varför tanterna är så sura nu för tiden. Vem fan vill gå med det fluffet egentligen? Men samtidigt så hade dom inget annat val. Det är inte lätt att vara halft flintskallig. Hade dom kanske slutat permanenta håret så ofta så kanske dom hade haft en aningens friskare hår och en aningens mer hår?
Det är vad jag tror i alla fall xD

Haha hittade en facebookgrupp..

10 saker sex gör med din kropp
1. Sänker blodtrycket.
2. Stärker immunförsvaret.
3. Minskar muskelvärk, huvudvärk och spänningar i ländryggen.
4. Gör dig smal och stark.
5. Motverkar depression och ångest.

6. Stärker relationen och hjälper att hålla ihop förhållandet.
7. Gör dig vackrare.
8. Håller underlivet i trim och förhindrar erektionsproblem.
9. Gör dig lyckligare.
10. Förbättrar sömnen.


Vid dessa punkter där jag har kursiverat texten är nog dom saker jag antagligen hade behövt få ordning på.
Dom understrukna punkterna måste jag verkligen få ordning på.

Tror jag måste hitta mig en ny lover någonstans. Dom jag redan har är ju inte så spännande längre.
:p
Sry


Oh ja! Just det.
Jävla klantskalle är man ju. Kommer hem från skolan, står utanför dörren och ska låsa upp. Var det ju tänkt i alla fall.
Hittade inte nycklarna, fick världens panik och höll på att gråta så arg jag var på mig själv xD
Hade verkligen en minneslucka från det att jag hade lämnat in min bruduppsättning till det att jag kom hem D:
Notera, Jag var nykter!! 
Anyways så fick jag ringa runt som en jävla idiot. Fick tag på Agge och tur nog så var hon kvar på skolan och ännu mer tur var att mina nyklar hängde på min vagn.. En lättnads suck indeed.

Fick ju ta bussen till morsans jobb och hämta hemnyckel i alla fall :P Köpte mat när jag ändå var där.
Deckade rätt stenhårt i soffan efter maten.


Sovmorgon imorgon.
Kanske.
Funderar på om jag orkar sticka ut och springa eller promenera på morgonen.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0