25 april 2010

Jah. Var fan ska man börja.
Jobbig vecka med långa dagar, fredagens planering var att sticka till Stensson men när det väl närmade sig så blev det inget, ingen orkade göra något och inte jag heller för den delen. Inget ovanligt numera.
Igår var man hos Dennis på fest. Rätt ok men jag stack tidigt för jag var så jävla trött och jag började må illa också. Och mitt vin gjorde så att jag fick ont i halsen.
Spännande.

HAHAHA bästa som hände under natten;
Frodda hade ringt mig runt tre på natten. Jag hade tydligen svarat.
Han fick nog inte ut så mycket från mig.
Smset jag fick från honom så skrev han såhär (hade inte hans nummer då så frågade även vem det var)
"Haha var du så full? Det är Frodda i alla fall :P Och du svarade, typ, sen hörde man dig snarka på andra sidan ;)"

HAHAHAH Tro fan det att jag inte kom ihåg det samtalet :P


Och så har vi frågor och svar

Hej har läst din blogg ett tag nu:) , läste att du gick på john bauer men att du sedan bytade till någon annan skola i Lund. Var det pga skolan eller klassen? jag är kanske i samma situation. Jag trivs inte i min skola, och klassen passar inte in där skumma typer bara. Och lärarna är efterblivna. går andra året nu. vet inte om jag klarar av att gå dit i ett år till? har du något tips?../ Mia

Det var väl lite både och. Trivdes inte på skolan just för att deras upplägg var konstigt, en del folk på skolan var lite för mycket för min smak och tjejerna i klassen var där inget fel på egentligen utan jag kom aldrig riktigt in i klassen och sen var där ju en hel rad andra saker som är mer personliga men i alla fall så valde jag att höra med andra skolor om dom hade någon plats kvar för mig och givetvis samma linje. Vill man byta linje helt så får man ju söka om. Så jah, mitt tips är väl att höra runt helt enkelt, ringa eller skicka mail. Annars får du höra med SYV på din skola och prata om vad du/ni kan göra för att få det att funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0