20 grader och en Svettlana

Första delen i Nationella proven, Engelska B avklarad. Vadå hjärndöd.
IG dirr.
Samhällskunskap
Nova med Linna. Köpte ett linne. Hittade dock en sjukt jävla snygg tröja eller vad man kan kalla den. Oversize t-shirt i ett tjockare material, kortare än vanligt i "midjan" eller vafan man kan kalla det för och så massor med strassdiamanter på. Den var sååååååååååå fin D':
250 kr och jag köpte inte den för jag kände att jag behöver mer basic kläder. Den tröjan är inget jag hade valt att gå runt med i skolan precis.
-.- suckie suckie big time.
Vill ha den men jag har inte råd /:
Så jag köpte ett grått(?) leopardlinne istället. Funkar både till fest och vardag. 150 kr, lagom pris tycker jag (:

Nu vill jag bara få tillbaka mina skor från Hiba ;D haha

Önskar lite att jag inte köpte den jävla portionen mat på Nova. 80 jävla kronor men fy fan va gott det var.

Jaja. Åkte hem till Eslöv för att jobba.
Käkade glass och chilledill.
Nu sitter man här hemma och har det smått tråkigt och inväntar kvällens antagligen enda bra program, Vampire Diaries.

Jobba imorgon. Syrran kommer för att färga håret.
Babaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0