Intresse = 0,1%

Satt och kollade igenom bloggar som Kissies, Kenzas osv osv osv.
Helvete vad allt ska va rosa?!
Bara ett stort fett LOL över det hela.
Håller med en kille, som faktiskt bloggar, men som jag inte minns vad han heter, men som för övrigt klankar ner totalt på sveriges toppbloggerskor, att det är ren självmord att läsa det där.
Satt faktiskt och läste Kissies(?) jävla blogg där hon skriver hur underbart det är att vara rik.
Jaha så jävla roligt för dig då, men vissa JOBBAR faktiskt och tjänar sitt levebröd, till skillnad från andra som sitter och nöter vid sin dator och skriver om sitt egentligen skittråkiga normala liv. Som dom för övrigt sitter och dokumenterar varje dag endast för att få pengar för det.
Och Kenzas. Visst, bruden är jättevacker, men vem fan orkar bry sig. Snacka om kändissyndrom när man går och gnäller över att man inte kunde vara på VMA-galan.. Och liksom?
Bull läge för dig då, men det är ingen som bryr sig. För dom som åker dit bryr sig inte för dom är där åtminstone. Dom som aldrig ens har tänkt tanken på att åka dit, bryr sig ännu mindre för 70% av dom människorna kollar antagligen inte ens på galan på TV.

Skaffa ett jobb istället.
För det är det jag ska göra. Kämpar åtminstone för det till skillnad från vissa andra.
Och min åsikt när det gäller bloggen är att man skriver den för att skriva av sig, mest för sin egen skull.  Inte för att tillfredsställa någons annans tråkiga sysslolösa vardag.


Jaja. Vidare till mitt ytterst intressanta liv.

Idag var jag hos veterinären med Bob. Han blev kastrerad och vaccinerad.
Lagom groggy nu japp.
Tycker så synd om honom. Han är som en vandrande alkis just nu xD

Så för övrigt har jag suttit hemma och vaktat katten eftersom att ingen annan kunde göra det.
Med andra ord ingen skola, utan uppvakta katten, torka spyor och kiss.
Great (Y)

Vill ut till stallet en runda nu faktiskt. Först och främst måste jag röra på mig lite och för det andra så smsa Heidi mig precis och sa att Quinnies ägare, Jane, ska hämta hem hästen snart. Så jag vill faktiskt ut till henne så ofta det går just nu. Det värsta just nu är att jag faktiskt har fastnat för hästen ):
Jaja.
Lika bra. Heidi trivs ju inte med hästen för övrigt, plus att hon letar en ny häst och det går inte så bra för henne att koncentrera sig på letandet när hon har en sjuk häst i stallet som måste tas hand om.
/:

Men ska nog ut en runda till stallet varjefall. Hörs!

Puss // Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0