HAHAHAH

Känner hur all min energi kommer fram nu faktiskt xD
Tro fan det när man har suttit på en visning (för Nak) i 6 h. xD
Där va en massa frisörtjejer från ett ex antal skolor och hälften sov xD
Tummen upp säger jag bara.
Aja det var rätt intressant det man såg. Var mest intresserad utav hur dom färgade i flera nyanser så att det faller på olika sätt osv :)

Igår var man på APU. Trivs faktiskt :D Fick färga redan första dagen.. Snarare en halvtimme efter jag hade kommit dit HAHAHAH Härligt :D men min handledare Caroline är skitball ^^ Diggar henne som fan.

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Fett sugen på att festa men det är väl ingen fest någonstans med tanke på att det är jägers ikväll och det är där alla kommer va >.< Dessutom så har jag inte pengar /:
Men det blir fest imorgon så jag får stå ut tills dess xD

Idag träffade man Benny på centralen i Malmö ;D haha
Satt på tåget och löste korsord! (Y)
Jävla bra det gick xD
Lagom efterblivna kanske.

Oh oh! Och idag hittade jag ett HELT OÖPPNAT PACKE utanför fransuell xD haha så jävla nice. Precis lagom för jag hade inte råd till att köpa nya ;D
Sen åt man gratis thaimat med Sofia :D Fan va gott det var xD Thanks

Ahopp. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0