Det var ett tag sen

Sitter nu på svenskletion, med ett nytt arbete om svenska språket.
Min grupp (jag, patti och cassie) ska ha om fula ord :p haha
Ska göra en film om det :p
Ska bli kuuul. Lite annorlunda. <:

Idag vet jag inte vad som händer. mina cigg är snart slut, har bara två kvar. Och jag har inte så mycket pengar kvar >.<

Men men. I helgen ska man kanske på hästauktion i Hörby? med Heidi och några andra. Söndag ska man till Nelly först och röka vattenpipa med några andra tjejer från klassen xD Och sen ska man väl till Nilsdotter och sätta i löshår.

Måndag åker kattens kulor av :p haha skööönt.
Han har varit så störig. Hormonförändringar som fan. Gnäller konstant 24/7.
>.<

Jaja bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0