toppen

Har suttit hemma idag fram tills Jenny kom hem till mig för att få sin lilla present :P
sen åkte vi först till stallet så att jag kunde hälsa på Mira och dom andra två huliganerna lite, sen vidare hem till Jenny för att kolla vägbeskrivning till center syd, McDonalds sen Center Syd och shoppa och tillbaka hem :p

Väl hemma gjorde man mat, duschade och sen jävlar mådde jag illa.
Känner mig sjukt svag, mår konstant illa. Så fort jag hostar så får jag klökningar + att jag har fått öroninflammation också -.-
Toppen.
Blir nog inget festande för min del denna helgen.
Speciellt inte när jag dessutom går på stark medicin.

Hey och hå.

Nu ska denna sjuka infekterade saken sova. Hajjs

oh just det. Hur fan ska jag orka jobba imorgon?? O.o Jösses.
Jaja det återstår att se. Har fram till klockan 14.00 på mig att känna efter hur jag mår.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0