Sorligt för andra men samtidigt underbart för mig..

Kanske elakt ja.
Det jag menar med detta är att många av mina vänners förhållande går i kras. Visst, man blir ledsen men samtidigt så blir jag glad för då är jag inte ensam singel längre. Då är jag inte ensam eländig och "bortglömd".
Nu är jag fett självcentrerad och verkligen förlåt till dom som läser detta och har gått igenom sånt här skit.
Men äntligen har man några singeltjejer man kan umgås med, prata med om folk utan att det blir så konstigt för att ett förhållande är ivägen.
Nu är jag inte ensam och till er som är nysinglar - Det är inte ni heller för jag finns där för er <3

Anyway. Helgen har varit nice (:
Festen hos Dennis blev faktiskt bra tillslut xD
Dock blev jag så jävla trött så jag drog hem vid tolv >.<

Aja Nu kallar stallet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0