Jobbigt, ilsket och festligt

Jah. Vi börjar då med jobbigt. Och ilsket för dom två hänger lite ihop.
En del av det varjefall.

Anyway. Igår hade jag massor med huvudvärk och lite motivation i skolan. Tog huvudvärkstablett men till ingen nytta för det försvann fan aldrig. Så jag valde att åka hem efter lunchen och eftersom att jag ville ju ut och festa på kvällen så tänkte jag "jag sticker till salongen och håller Caroline sällskap. Då kan inte morsan klaga sen varjefall".
Vilket jag gjorde (: Jobbade från 13.45 till 18.00 :p Fick liten betalning för det (Y)
Caroline blev varjefall glad över att jag kom för hon hade 200 andra saker att göra vid sidan av så det kunde jag ta :p

Aja. Man begav sig hemåt, duschade och fixade sig, hämtade ölen och stack till Jenny för att förfesta och käka middag + efterrätt. Anyway så hände något som inte var så ovanligt när det gäller mig.
Även om jag har fattat det hela tiden som kom det fan som ett slag i huvudet ändå. Hej jag har blivit utnyttjad igen!
Fucking asshole. Din morsa är t o m schysstare.
Jaja.

Bajs på det och vidare till det festliga.
Vi käkade mat och så. Riktigt jävla gott var det och jag var så himla hungrig. Hade ju inte käkat sen skollunchen.
Anyway när vi hade ätit uppefterrätten så satt vi och pratade lite om Rickys (Jennys pappa), tid när han jobbade på Ringhals och vilka hyss dom hade gjort.

Jenny: Hängde ni inte någon där?
Ricky: Joo men han lever ju inte längre.
*Asgarv*
Ricky: bla bla bla. Han sa inte ett knysst efteråt!
*ännu mer asgarv*

Haha omg. Den drog man resten av kvällen sen xD

Aja. Stack till Gästgivaren med Dennis, Ahmad och Jim. Sen kom det en massa annat folk som typ Jims syrra osv.
Haha några polare till Dennis fyllde honom big time. Han fick nog i sig sammanlagt 20 st shottar (om man beräknar antalet shottar det finns i varje drink då). HAHA Han var lagom bränd ja xD
Äe kvällen var sjukt rolig ^^

Och ikväll med det fest hos Dennis och senare avslut på krogen :D

Babaj!










Kommentarer
Postat av: Cesse

Ringhals? Där jobbade ju Alex också ^^

2009-10-21 @ 13:21:13
Postat av: Kicks

Hahah okej :p najs

2009-10-21 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0