Jaha..

Vi hittade en fest igår. Inte världens roligaste men jah.
Jag och Jenny blev sjukt trötta vid 11-tiden så morsan hämtade upp oss xD
Dessutom kände jag att med dagens intag av mat och alkohol inte stämde överrens så jag blev nog lite för dragen.
haha så kass jag är ..

Aja.
Imorse vaknade man upp av att ens hals är totalt fucked up, kan inte prata och när jag hostade så höll jag på att kväva mig själv??
Inte roligt.

Men men.
Hajjs


Härlig låt
http://www.youtube.com/watch?v=Ee0Czl3370Y


Senare:

Jaha. Vad har man gjort idag då.
Idag har jag legat i min säng, druckit te och så har jag rensat + tvättat av hyllan inne på min toalett.
Jävligt nödvändigt det där. Det var nog 7 års damm på vissa av grejerna där >.<

kom att tänka på detta.. Va fan hände med L word-serien?
Bring it back I say. Låt en få känna sig gay för en stund..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0