host host

Idag var jag på vårdcentralen på undersökning. Hade inget speciellt men morsan tyckte det var wierd att jag hade haft en gräslig hosta i över två veckor. Men ingen svininfluensa varjefall xD

Idag ska man nog till veterinären med Bob. Han ska få sin andra vacc.spruta.
Väntar på att Brunkvall ska ringa bara. Han skulle ringa så fort han hade fått hem vaccinet nu runt två-tiden.
Hoppas han fick rätt nummer nu xD Blev lite nojig.. Kände mig helt oklar i huvudet när jag gav mitt mobilnummer xD
Btw. Har badat katten idag också xD ahahhaa det gick så bra så xD Dränkte den jäveln med duschen så nu är han väl ren. Sjukt mycket päls har han så det tar alltid en evighet för vattnet att tränga igenom helt -.- Lika mycket ångest efteråt när han springer runt i lägenheten dygnsur och blötar ner allt även om man har försökt torka upp pälsen någorlunda xD
aja.

Sen ska man väl vidare till syrran. Ska först till expo och köpa hårfärg. Sen hem till henne och färga hennes hår - igen.

Jaja. Det är väl det som händer idag I guess.
Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0