Aj då.

Det är nu man åter igen inser att 90% av ens polare är i ett förhållande och jag själv sitter här och spelar farmville på facebook och är ute hos hästarna. Och att jag själv fungerar som en psykiatriker för mina vänner när dom har problem.
Jag vill också ha förhållande och problem med mitt förhållande.
Har glömt allt det där O.o

Blö ): Blev smått deppig nu ja.
Vädret gör ju inte saken bättre.

Jaja.
Igår köpte jag löshår tsm med Sofia på Globisco.
Åkte hem till mig i lilla Eslöv. Färgade Sofias hår och så fick vi sällskap av Robin, Ahmad och Jim.

Och idag var man på salongen. Klippte och satte i löshåret på Sofia.
Det blev jättefint :D
Nu har hon blivit den riktiga Sofia igen ^^
<333

Och resten av kvällen? Ingen aning. Ska väl sitta hemma och dö, deppa lite. Annars drar jag väl hem till Jenny och kollar film. Vilket det nog blir för jag orkar inte sitta här precis :p

Aja.
Jobba i salongen imorgon, sen blir det fest på kvällen.

And btw. Hoppade med Mira i förrigår. Gick SUPER! (Y)
Vet nu att jag ska satsa på hoppningen med henne istället för dressyr för hon är betydligt mer koncentrerad i hoppningen (: Hon kan t o m arbetstrav och nästan kort galopp då xD hahaha (Y)
Som Heidi sa: Ja Sofie, nu har du konkurrans.
:D Skönt att äntligen börja med hoppningen igen.

Bild från Grekland :D Hahaha . <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0