Aj aj aj

Helvetes jävla baguette jag åt igår -.- Både jag, Caroline och Gunn-Britt blev magsjuka av gårdagens baguetter -.-
Och både jag och Caroline har haft sån helvetes halsont idag :S + Att vi alla tre hostar (Y) Great
Sinnes.

Så det har varit jobbigt och tröttsamt att jobba idag faktiskt. Ständig magvärk och halsont. Tur att man kunde lindra halsen en aning med halstabletter varjefall.

Så det blev inget festande eller krogen eller något alls idag.
Det blev en hemmakväll med syrran & co som sällskap.
MMMH..

Imorgon blir det väl knappast sovmorgon. Ska färga håret på syrran imorgon också sen ska man väl duscha och packa ihop sig så smått och därefter så ska man väl dra sig mot Ängelholm på Halloweenfest hos Cesse och Malin.

Aja. Nu kallar sängen.. Eller rättade sagt soffan -.-
Även om det lär dröja ett tag innan jag får gå och lägga mig..
*suck*

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0