20 oktober 2009

Idag har varit en vääldigt lugn dag. Tiden flög iväg men har ingen aning om vad jag ens har gjort.
Inget speciellt varjefall.
Slutade 17.00 för dagen varjefall.

Så nu sitter man och chillar. Ska följa med Jenny sen till stan för hon ska tatuera sig kl 20.00.
Sen jah. Vet inte.
Beställde nya skor idag varjefall <:

Casse, det är som dina fast svarta. Hoppas du inte har något emot det! :P
För snygga är dom varjefall.

Aja. Imorgon är en ny dag och jag hoppas det ploppar in en drop in-kund som jag kanske kan klippa xD
Eller om jag kan hjälpa till med någon färgning/slingning eller så.

Jaja. Imorgon måste jag nog posta min närvarolapp från praktiken. Vill inte få ogiltlig frånvaro när jag faktiskt har varit där varje gång + mina lediga dagar -.-'
Men men.

Hajjs.



Senare.
Haha tyckte synd om Jenny :P
Hon såg lagom plågad ut men det blev jävligt snyggt varjefall^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0