15 oktober 2009

Mhm.
Praktik idag. Inte värst mycket att göra idag. Fick 100:- varjefall xD
Sen fick jag 200:- av syrran :p
Fan va nice.
Plus att jag slutade tjugo i två idag haha (Y)

Aja. På min lediga tid så stack jag till stallet. Red ut på Mira en runda och utforskade nya ridvägar xD
Vi hamnade på sallerup.

Och jah. Det är väl det.
Önskar bara att det var fredag nu för fy fan vad jag inte orkar skolan imorgon >.<
Är riktigt skoltrött. Skola numera är så jävla dryg, tråkiga lektioner nästan varje dag. 12 timmar av ens dag åt helvete. Verkligen. Helt onödigt -.-

aja man får väl stå ut imorgon då.
Det enda man ser fram emot inför morgondagens skoldag är engelskan för den är så jävla chill.
För övrigt så är man glad att man har tjejerna varjefall. Hade det inte varit för dom så hade skolan varit åt helvete.
(:

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0