You kill me, you build me up just to watch me break.

När det kommer till artister och deras musik så har man alltid någon/t artist/band som aldrig någonsin kommer att tröttna på. Även om man kanske inte lyssnar på dom 24/7 i hela sitt liv, men det är musik man kan återkomma till alltid.
Något band jag verkligen älskar är Jimmy Eat World.
Älskar deras texter för att dom berör. Och bara musiken är så mmhh.

Men just nu en låt som är aktuell i mina öron (som inte har med mitt favoritband att göra) är
http://www.youtube.com/watch?v=4OKlzm6BQ8A

Jah, sorry men jag vetifan hur man fixar det där med att få in youtubeklippet på själva sidan..
Det funkar för fan inte. xD
Men jag är lite efterbliven när det gäller sånna grejer så ni får stå ut xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0