Vardagen drar sig mot helg

Och det jävligt skönt.

Tror dock att jag måste genomgå en utomordentlig storstädning på mitt rum.
Kaos. Visserligen inte lika illa som det kan vara. Det är typ minus 5 plagg på golvet. Allting ligger i min sportbag inknycklat då jag är för lat för att lägga in ren tvätt i garderoben och resten i tvättkorgen.
Sen ligger en annan del av min garderob i soffan. Härligt.
Men det största mysteriumet är nog när detta helt plötsligt kommer ske, när jag får tummarna loss ur röven.

We shall see, we shall see!

Dagen inleddes med ett onödigt utdraget snoozande och en försening till sin praktik med 15 min.
Enligt Caroline så gjorde det inte så mycket för det var lugnt idag så jag litar på henne :P
Och litar på henne gör jag. För det var en jävligt lugn dag :P
Jag städade lite i färghyllan, putsade speglarna vid färgstolarna, diskade, vek handdukar, hämtade mat, rastade hundar.
Vad gör man inte för att inte vara helt uttråkad?
Hade annars suttit vid bordet, löst korsord och till slut somnat där jag hade suttit.
Inte kul direkt.

Men jaja.
Slutade halv fem idag.
Kom hem, lagade typ mat (makaroner och stekte championer) och duschade.
Och jah det är väl det.

Imorgon blir det skola såklart. Ska vara där i allafall första lektionen. Funderar på om jag ska dra efter lunchen eller på rasten under engelskalektionen.
Blir nog sistnämnda.
Har en redovisning som antagligen påbörjas efter rasten.. Jävla skit.
Nä jag löser detta på något sätt.

Men varför detta här är för att jag måste in till Entre och inhandla lite grejer.
Bl a inför söndag till en av modellerna och sen ville Caroline att jag skulle springa inom New Yorker också när jag ändå var igång och köpa ett par Ugs till henne HAHAHA
jaja kör på!

Rånade banken idag förresten. Illa tvungen nu när jag är pank och är i stort behov av pengar inför helgen.
Tragiskt.
Och detta kallas även för ångest för jag vet inte hur jag ska kunna få ihop pengar igen så att jag kan föra in det som saknas på mitt kära sparkonto ): Jävla skit

Gonatt Hejjs

Veckans bilder.

Sötnosar xD


Och något ovanligt från min sida; Egobild :o


Brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0