omg omg omg!

Filmen igår var skitbra O.o
Och Jacob.. OMFG!!
Och deras "intima" (kysscenerna) är alltid så jävla underbara. Man blir fan kåt av att se dom kyssas och grejer.
Lyckas man få folk att bli kåta av en kyss så är man fan bra skådespelare.
Längtar big time tills nästa film kommer ut. Jag ska nog börja läsa böckerna också för nu är jag riktigt nyfiken :D:D

Kvällen igår var för övrig jävligt rolig xD
Riktigt flummiga var vi. Speciellt jag, Sandra och Vanja xD HAHAHAH
(Vi var tydligen fler som skulle se filmen tsm ;D haha)

ja fy fan :D:D

Fan va jag också vill ha kärlek. Varför kan man inte hitta någon sån dude som man är så jävla kär i och personen själv också är älskar en för den man är. Besatt kärlek. Det vill jag ha :p
Haha. Man blir så jävla avundsjuk xD

)':

Aja babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0