Måndag

Fy fan.
Sitter på sista lektionen, praktisk marknadsföring.
Har haft prov om något jag inte fattar ett skit om. Men läraren var snäll nog att hjälpa mig lite med svaren xD HAHA
Lär få IG ändå.

Jaja. Snart ska man ha muntliga samtal ang. projektet vi har haft nu denna terminen. Vi ska berätta vad vi enskilt har gjort i gruppen. Vilket blir svårt för vi har gjort allt tillsammans och jah. Jag kommer inte ens ihåg projektet.
Illa :p

Funderar på om jag ska dra hem efter samtalet eller om jag ska stanna kvar.
Får väl se hur lång tid det tar för läraren att komma tillbaka till klassrummet >.<

Imorgon är man ju då ledig, men jag ska jobba.
Onsdag har vi egen hårvård, ingen aning vad jag ska göra. Har för mig att jag skulle typ färga eller klippa någons hår :S men vi lär märka
Vad jag ska göra med mitt eget? Blir nog en rejäl hårinpackning och piffa till det lite.
Torsdag jobbar jag, fredag vill jag dö och sen blir det förhoppningsvis fest.

Skulle det va fest denna helgen? O.o Har för mig att någon sa något.
Just det. Jenny babblade om något.
Tror det var om b2 HAHAH

Aja. 
Haha efter rasten (rökpausen) gick vi tjejer upp för trappan. Jag gick sist upp och Kagan stod där uppe med Annelie.
Kagan: Men här har vi en som är glad
Jag: *stirrar*
Kagan: Eller inte.. Är du nykter idag?
Jag: Hahahahha... oja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0