Lovet är över.

Och jag tog en extra dag ledigt.
Och det för att jag inte har haft någon slagt lov-känsla för fem öre under hela lovet pga att jag har varit sjuk.
Såklart.
Så nu känns det som att jag har haft en veckas lov på en dag.
Haha. Har verkligen legat i sängen hela dagen och slappat med datorn i knäet hela dagen ;D

Aja. Längtar till nästa lov nu. Jullov.
Längtar till Julafton också för den delen <:

Usch ja.
Denna veckan blir det skola såklart. Fredag blir det fest och lördag blir det kanske också ut och festa.
Får la se hur det blir.

Har inget direkt vettigt att skriva om idag.
Men kan säga det som har hänt under helgen.
Fredag: Vet jag inte.
Lördag: Chillfest hos Dennis (: Var en nykter kväll för min del men kul hade jag ändå ^^
Söndag: Ut till stallet. Hoppade med Mira. Mycket trams i början tills jag hämtade spöet och rappade till henne 1-2 gg sen fattade hon allvaret och hoppade som att hinderna var skyskrapor. Och vi hoppade typ 40-50cm hinder..
Haha Kände mig dum för min balans var verkligen inte som den skulle.. Och min kroppskontroll var inte heller så hundra. Och sen ska vi nog inte gå in på hur min kondition är just nu xD HAHAA jösses.
Men kollar man den längen så förstår man nog vad jag menar till en viss del.. HAHAHA
http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM

Aja. Annars gick det jättebra :p Hon hoppade varjefall xD

Näe nu ska den här damen gå och lägga sig. Ha det! Puss



Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-11-03 @ 00:22:38
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: josefine (a)

det suger ju verkligen att lovet är slut :(

2009-11-03 @ 00:40:34
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0