Lite besviken är jag på er

Dvs ni östra ljungby bor. (obs! inte alla. Än så länge varjefall)
Trodde fan inte ni var sånna fittor (:
Och nej nu pratar jag inte om lärare och så
Utan elever, som man umgicks med under tiden man gick på skolhelvetet.

Haha fuck off säger jag då. Ni är fan inte bättre än alla andra. Jävla bönder -.-
Man kan åtminstone säga hej och när man ställer en fråga så ska man vara så pass artig att man svarar.
Men jag gissar på att man blir som man umgås. Eller man påverkas av sin omgivning.
M.a.o ni har blivit lika kocko som skolan själv.

Då var det kapitlet avslutat, nu saknar jag ingenting på den skola i allafall.

Det är nu jag undrar om jag kommer sakna något på JB?
Man hamnar i det ena helvetet efter det andra.
Men vad har framtiden att erbjuda om 1½ år?
Jag hoppas dock inte det blir som Östra i allafall.
Vill ha något att sakna på JB i allafall med tanke på att JB är nog 100 gg bättre trots att jag inte riktigt trivs där.
Vet nog en sak och det är att jag kommer sakna tjejerna efter studenten.
haha studenten ja. Fy fan vad jag längtar till den dagen.
Och den dagens största mysterium.
Kommer jag gråta för att jag kommer att inse att vi antagligen aldrig kommer ses igen?
Jag gjorde det inte i nians avslutning och inte på östra heller.
Det var bara att ta sitt pick & pack och rusa bort därifrån fort som fan.
Haha
Men det blir nog annorlunda denna gången (:

I allafall.
Igår blev det lite shopping och lite jobb på salongen.
Smarthuve nr 1 som jag är så shoppade jag upp alla mina pengar och så tänkte jag "ja men jag drar bara in till banken och tar ut mer pengar sen ändå"
Haha tji fick jag för banken var stängd.
Så det var att ringa till pappa och be om pengar inför helgen xD
Tack pappa!

På kvällen blev det chillkväll med sprit och film tillsammans med Dennis, Ebbs och Starke :p
Dom drack jag tittade på.
Såg Men in tights, Hostel 2 och Zombieland :P
Vid halv tre stack man hem xD
<::


Här är mina fynd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0