Kaos

Första skoldagen på 2½ veckor för min del.
Åkte dit med mamma och pappa för jag skulle ha utvecklingssamtal (ja mina föräldrar hänger med trots att jag är myndig endast för att dom vill höra och diskutera hur det går för mig i skolan >.<)
Det gick väl si sådär :P
Läraren sa bl.a det gamla vanliga "Vi önskar att du presterar mer för vi vet är du är så mycket smartare än vad du visar just nu " och "försök komma i tid till lektionerna"..
Sen fick jag även höra något nytt "Man ser när du har dina dåliga dagar. Du är som två helt olika personer från den ena dagen till den andra".. Jahap :P
Där ser man.

Aja. Efter det så fortsatte man med lektion, eller rättade sagt kundmottagning. Fönade volym på docka och sen fick vi rulla permanent, ny teknik och med andra spolar som jag fortfarande inte vet vad dom heter. Men det är typ några skumgummiaktiga pinnar som man kan böja xD haha Dom är roligast att rulla med.

Fick reda på idag att Lilly, läraren vi har i kundmottagning, ska sluta.
Hon hade först sagt upp sig men sen ångrade hon sig och ville ha tillbaka tjänsten men Roger vår käre rektor var ju så snabb med att få ut annons så Lilly fick inte tillbaka tjänsten så istället får vi en annan som inte ens har en lärarutbildning som "vill endast prova på att jobba på JB bara för att se om hon ska ta upp studierna till lärare".. Ehhh??
Roger är du dum i huvudet?.
Vi vill inte ha en ny lärare. Vi trivs med Lilly och Lilly vill ha tillbaka sitt jobb + att hon vet vilka vi är, kan yrket bla bla osv osv. Är du efterbliven eller?
Vi ska klaga på fredag varjefall.

Och jah. Sen är de ju det här tågen. Mitt tåg var 20 minuter försenat och blir ytterligare 5 min försenat på vägen till Eslöv. JIPPIE. Missade bussen så ringde Jenny och frågade om hade lust att hämta mig och det kunde hon göra. TACK!!!
Så jag var väl hemma halv sju. Great.

Haha är lite happy över en sak och det är att första snön föll idag!! WIIE ^^
Hellre snö än regn. Visserligen blev det ju inget direkt snötäcke plus att det började regna senare på eftermiddagen. Bu för det.

Då har Vanja och Sandra beställt biljetter till oss tre till New Moon den 21:a :D
Vi såg ettan tillsammans så vi har bestämt att vi ska se tvåan också tillsammans och antagligen även kommande filmer :p NICE!

Oj detta blev ett långt inlägg xD

Men i allafall så har jag praktik imorgon. Skööönt.
Fredag är det utgång. Hajjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0