HAHAH omg retard

Kom att tänka på en sak när det gäller efterblivna människor.
Sofie fick hem en ny häst på foder i lördags. Han såg ut att vara trevlig. Unghäst.
Iallafall så var ju självklart ägaren där också för att säga hejdå och grejer I guess.
Jag och Heidi hade precis kommit in med hästarna efter att vi hade ridit i padocken.
Den här bruden kommer fram till mig och Mira..
Brud: vad är det för ras?
Jag: Varmblod
Brud: En travare?
Jag: ... Ja.
Brud: Jaha. Ja det syns.
*tystnad*
Brud: Är hon svart?
Jag: *stirrar och undrar om hon är blind eller efterbliven*
Brud: Ja alltså om det står i papperna?
Heidi: *suck* Jaa. Det står i papperna att hon är svart.

Haha hur jävla retard i huvudet får man bli egentligen xD HAHAHA
störd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0