Great!!

Helgen har varit suverän :D

Fredags hade man filmkväll/chillkrök med Dennis, Ebbs och Starke.
Dom drack jag orkade inte (omfg!!)
Igår firade man kusin-vitamin som fyllde 18 år!! GRATTIS IGEN GUMMAN <3
Åt först på Ellada, presentöppning, dessert, sjunga "ja må hon leva", klunka vin sen vandrade man vidare mot Bobby's där det blev karaoke :D Fy fan va kul det var ^^
Efter det stack man vidare till ett tredje ställe ute i industriområdet O.o
Aldrig vetat att det har funnits något där xD
Aja
Kul var det varjefall :D Tack för en rolig och trevlig kväll!

Idag vaknade man upp full, stack till jobb för att påbörja med modellerna.

Caroline: Har du borstat tänderna idag?
Jag: Nä jag hann inte.
Caroline: Nä det märks för du stinker shottar och grogg.
Jag: Allvar? O.o
Caroline: Ja. Haha gå och borsta tänderna för fan..

Aja :D

Allting blev kanonkul och modellerna blev nice :D Skötte sig jättebra :D

Under sittningen..

Caroline: vi borde ha en företagsfest..
Jag: Med vilka då? Du jag och din mamma eller?

HAHA
Klockrent.

Aja dagen var nice nice nice!
När man väl hade slutat jobba så ringde man farsan för att se vart han var.
Han satt på Grappa med Dragi och drack kaffe så jag drog mig dit.
Farsan bjöd på öl, sen stack Dragi varav farsan också drog efter ett tag.
Så Jenny och Dennis kom och chillade vidare med mig på Grappa :D

Började prata om ett program som går på MTV om unga mödrar.
Jenny: Det tog 18 h för mig att komma ut och 24 h för Markus.
Dennis: Jag vet inte. Jag minns inte..
Jenny: Nä men ofan att du inte gjorde!!!

HAHAHAHAHAH omg
Aja. Det bar av till Dennis för mat (till mig) och filmkväll xD
Jävla äcklig film :S Hatar skräckfilmer >.<
mitt hjärta går i 190 så fort jag tänker på skiten >.<
Lär inte somna.

men vi får se. Med lite mat i magen så löser sig allt HAHAHAHA
Eller jah.
Kan ju säga såhär. Efter jag hade käkat hos dennis och alla äckliga scener började dyka upp så kändes det som att allting skulle komma upp igen xD haha
Fy fan.

Skola imorgon, ledig på tisdag så jag pallrar mig till salongen och jobbar istället (:
Finfint.

Hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0