Fy fan

Jag är i ett stadie mellan fortfarande full och bakis just nu ><
Och så ska man träna med Mira om två timmar xD Hahah
Ska bli kul detta

Men kvällen igår var skitrolig :D
Allt slutade lyckligt och jag blev cpfull. Fick stoppa fingrarna i halsen och spy upp lite äckligt med vilje endast för att det jag hade fått i mig sist inte skulle börja verka xD
Man träffade på Heidi ute också ;D HAHA hon var rätt bra dragen hon med :P
Hon är fan ball. En kvinna i 40-års åldern, men är som en 20-åring i sinnet ;D haha
Hon hade druckit mer än sina arbetskamrater (som är 22+) xD
Smsade henne för en stund sen och frågade om hon var bakis
Heidi: Haha tror jag fortfarande är full

HAHAHA <3

Ikväll ska man se NEW MOON!!! :D:D:D:D
*happyface*

Aja. Ska passa på att sova eller något i en timme nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0