Full rulle

Firade Robin som fyllde 18 i fredags på b2 (:
Det var trevligt.
Igår var man först på fest i Stehag, men festen slutade 11 för att några som inte var inbjudna bråkade och polisen kom.
Så det blev först en sväng in till Jenny så att hon kunde duscha sitt hår (några idioter hade hällt cider i hennes hår från andra våningen O.o), sen drog man vidare till b2 och festade vidare där :P
Men det var en rolig kväll :D Förutom att mitt knä fuckade totalt.
Hade ridit Mira under dagen, skulle hoppa men hon tramsade som vanligt och jag hade inget spö. Och hon springer förbi hindret och jag får hinderstödet rakt på knäet så jag fick en sexig bula där varav att jag knappt kunde gå när vi skulle hem efter nattens festande.

Idag gick man upp vid 10. Stack ut till stallet först sen drog jag vidare till salongen på möte inför julskyltningen.
Vid två cyklade man tillbaka till stallet, bytade om till ridkläder.
Red ut på Mira en runda genom stan! :D Så duktig hon var ^^
Brydde sig knappt ett skit :p
*stolt*

Jaha. Söndagsångest har man ju nu. Pallar inte skolan ):
Så jävla tråkigt och drygt.
Men snart kallar duschen varjefall.

hajjs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0