???

Rider ut på Mira i stan.
Ska precis över ett övergångsställe vid en korsning då en polis kommer
min första tanke: Toppen precis vad som behövs. Förvånar mig inte om dom stannar mig nu och säger att man inte få rida här eller något..
Tur nog så stannade dom inte upp utan denna poliskvinnan som körde stirrade bara något oerhört mycket.
Så vi trallade vidare och så precis när jag ska rida förbi några killar

Dude: Hey du på hästen!
Jag: ja?
Dude: Kan du rida dressyr?
Jag: Ja *något förvånad över att han ens vet att ordet dressyr existerar*
Dude: Kan du inte visa oss här hur man gör? Så typ skuttar och sånt?
Jag: *wtf* Haha nä dum eller? Det är mitt på gatan och det är hårt underlag.
*rider vidare och hör den här killen i bakgrunden*
Dude: kolla dens steg, den går helt högt med benen!!
Undrar vad hans kompisar tyckte om honom där.. haha

Och min första tanke där var; är killen hästintresserad or what?
min andra tanke var; hell no denna hästen är inte utbildad. Ger mig defenitivt inte på att träna dressyr på en kullerstensgata på en häst som redan är speedad och inte vet vad "slow down" betyder  Hahah

jaja.
Nu har man duschat varjefall.
Som jag sa till Dawid och många andra så var mitt hår örk och jag luktade urk.

SKola imorgon. orka

Förhoppningsvis fest på kvällen.
Lördag blir det träning med Mira för Madde. Efter det så bär det av till Malmö-stad där man ska se NEW MOON med Vanja och Sandra :D LÄNGTAR!!!
Ska sitta och vara våt i trosan i 2½ timmar. Lovelie ^^ haha

Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0