boring.

Fy fan va skolan är tråkig. 10 gg roligare att vara på salongen. Och därav så stannar jag hemma idag från skolan för att jobba i salongen idag.

Ska snart börja göra vid mig.

Igår så jobbade jag lite, hjälpte Gunn-Britt med hennes kunder och lite sånt.
Efter det så åkte jag hem, tog det lugnt en timme eller så sen gav jag mig av till Mira. Pysslade lite med henne och så. Ryckte manen på henne. Fy fan va mycket man som åkte av xD Var tvungen att klippa av 1dm först för att ha någonstans att börja (hon hade cp-lång man) Och sen stod jag och rykte hennes man i en timme och den är fortfarande inte klar >.< Jösses. Mina fingrar existerade inte efter det HAHAHA Har fått sår på mitt långfinger av allt slitande xD
Men ska fixa klart manen en annan gång. Halva delen av den är lite hackig just nu xD
Men det löser sig. Sen så provade jag något torrschampo Heidi hade köpt hem också. Provade på svansen och på haserna där hon brukar va som skitigast xD Funkade finfint (:
Så hon blev Finfin igår ^^  haha

Aja Nu måste jag fixa mig och äta. bajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0