Äntligen fredag..

För första gången på tre veckor är jag i skolan på en fredag xD haha
Händer inte ofta nej.
Ikväll blir det väl fest som vanligt.

Fan va tjatig jag är. Jag har typ aldrig något nytt att informera om.

Funderar på om jag ska hoppa av engelska b kursen.
Måste prata med mamma och pappa först och se vad dom tycker för jag har beslutsångest som fan.

Haha det sjuka är när det gäller min blogg är att den (antagligen) är skittråkig för att jag har ingenting att skriva om när det väl kommer till kritan. Men när jag sitter på ex tåget till eller från skolan så har jag så sjukt mycket tankar och åsikter om olika saker som jag vill föra fram på något sätt och jag tänker alltid "Detta ska jag skriva i bloggen"..
Jo visst. 5 minuter senare har jag glömt allting.
Ska jag behöva anteckna allting i ett block bara för att komma ihåg?
Kan lika gärna skriva en bok "Kickis tankar och åsikter" och lansera ut den.
Hade nog inte varit en bästsäljare precis för jag har nog inga som helst skrivskills för att få någon att bli intresserad.
Precis som detta här :p Helt jävla onödigt xD
Massa punkter och en helvetes jävla massa smilegubbar i överflöd och ibland blir det "fan" i alla meningar.
Kan själv känna när jag läser igenom det jag har skrivit att det blir något otroligt jobbigt att läsa.
Haha. Aja.

Och självklart när man sitter och skriver något vettigt för en gångs skull så har man inte ens något internet..
Toppen.

Men det kom tillbaka igen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0