10 oktober 2009

Tisdag idag. Stack inte till f.m lektionen - historieprov. Hade inte pluggat och hade ingen större lust till det.. Över 100 sidor A4 papper. Nej tack.
Dessutom kom jag hem sent igår för min grupp var tvungna att fixa med salongen och dela ut flyers inför marknadsföringen till salongen som dessutom är denna veckan. Så jag var inte hemma förrän halv sju.
Och är man hemma så sent så hell no att man sätter sig och pluggar xD Satte igång en film sen deckade jag.
Har nog inte sovit så bra på länge O.o
SKÖNT!!

Anyway. Kom till skolan på lunchransten. Hade arbetsmiljö efter lunch - hade nåt litet grupparbete som vi framförde samma lektion och sen hade vi ett litet test om Mobbing.
Och jah. Det var väl denna dagen. Inte mycket som har hänt.
Kasst väder men det vet vi ju alla.
Stack till Jysk med morsan och syrran. Sen gick vi inom Lindex och kollade. Dom har fan fått in en del fina grejer där nu :o Tycker att Lindex var rätt dött ett tag men nu har dom kommit upp på fötter igen verkar det som (: NICE

Jahap. Men usch :S Nu är frågan - har jag prov i färglära imorgon? :S
Pratade med Gabbi sist och hon sa att vi som missade det skulle skriva det imorgon, men hon hade sagt till Casse dagen efter att det antagligen inte skulle bli av imorgon.
Hur blir det? Ska man plugga eller ska man låta bli? >.<

Lol. Får väl kolla igenom mina anteckningar i allafall .
Aja. Hajjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0