Underbart >.< xD

Haha inte nog med att man har blött från "baksidan", mensen är fortfarande inte som den ska (andra gången jag har bytat p-piller) och igårnatt fick jag näseblod. HAHAA
Shit..

Jahap.

Idag har man haft matte. På lunchen käkade man sen så satte Madde igång mig med permanentrullningen. Tog lite över en timme.
Efter det så skrev jag kemiprovet. Gick väl ganska bra? :S
Permanenten tyckte jag blev skitful xD Fick rulla med andra, mindre spolar. /:
Drygt.

Imorgon är det nationella i matte :S Ska sitta på Ibis igen. Alltså fy fan.
Ingen lugn och ro där inte. Kommer fan aldrig gå :S

Aja. Bara till att bita ihop och göra så gott man kan I guess. Har väl inget annat val.
Ska kolla igenom ett gammalt natioellt prov sen tror jag.

Men idag ska jag klippa Andrea (:
Gött mos.

Pusshajj
 
Som Andrea sa: Inavel för fan..
Sad but true. And its a little bit disgusting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0