Tisdag

Onödig dag.
Har dock skrivit upp mig för 6 veckor (två veckor gratis) på aktiv nu. Göttans ^^


Söt tjej det där.. Men ibland undrar man om folk har alla hönsen hemma (:


Aja.
Hålla tal i engelska imorgon. Mitt tal är något otroligt konstigt. Ärligt talat så vet jag inte ens vad jag tänkte på när jag skrev för man hänger fan inte med. Men jag skiter i det för jag har skrivit ett tal som min kära lärare har bett mig att göra. Sen skiter jag i resten. Bara jag får momentet överstökat AHAHAHA
Sen är det nationella i engelska också. Vi som inte gjorde klart speaking-delen ska göra den imorgon.. Haha vi menar jag med att dom grupper som inte hann var min grupp pga att jag inte ens var där AHAHAHHA lolzor.

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0