söndag ):

Fy fan..
Fett bakis är man och mätt som en gud vet vad.

Igår var en lyckad kväll :D
Grattis Dennis, tack för att man fick komma! ^^

Massa soft folk, både gamla och nya polare och folk man inte direkt har träffat :p
Underbemannat av flickor men det gjorde inget xD

Det bjöds på mat och dricka, det spelades brännboll och så blev det limbo :D haha fy fan va nice.
Jag vann limbon ;) MOHAHAH
Det ni. För att vara aspackad så är jag väl ganska smidig ändå xD

Jaha. Hur mycket fick jag i mig denna kväll.
Två groggar jägermeister+redbull
En grogg som Dennis blandade som innehöll Sourz+vodka+ytterst lite fruktsoda xD
2 groggar med vodka+äpplecider
2 öl

Och för en som känner mig, vet mycket väl att det där är fett mycket mer än vad jag egentligen tål xD
HAHAH Men det var nice. Jag mådde bra ända tills man kom hem och gick och la sig. Då jävlar fick jag springa in på toa (2gg) och spy upp lite magsaft. Mums på det.
Nee

:D But still. Lyckad kväll, roligt och härligt folk, bra fylla :D
Tack alla!

Imorgon blir det besöka läkaren.
Mhhh

>.<

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHA spydde du det märkte inte jag, fan vad jag decka när jag kom hem xD

2009-05-10 @ 17:29:47
URL: http://jenniferlinneajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0