Soft

Idag så sov jag HAHAHA
Sen gick jag upp, fixade mig drog till skolan. På svenskan kollade vi på film; Slumdog Millionaire.
Ja, jag vet att det är olagligt eftersom att den går typ på bio nu.  HAHAH men skit samma.

Fick reda på mitt resultat i kemi - G+  Fan va b. Blev besviken faktiskt.
Och permanentrullningen fick jag .. Ja jag fick inte något klart besked. Dom sa VG+, MVG :S
Jaja. Det var ett betydligt bättre betyg varjefall.

Imorgon ska man läsa sitt tal på engelska.. Antingen ska jag göra om mitt tal, dvs skriva ett nytt. Eller så improvicerar jag och pratar om något xD Hatar att behöva plugga in en text. Hatar att plugga över huvudtaget.
Aja.

Snart helg. Härligt härligt.
Lördagkväll åker jag till Hörby och chillar med Fidde-fan. Längesen man träffade honom (:

Så jah. Det är väl min helg det där xD

Blev helt fascinerad när jag såg himlen idag :o Dock ser det inte lika vackert ut på bild eftersom att en jävla massa annat stör. Satt på tåget som man kanske märker så jah >.<
Men här är en bild xD
 


Ignore my face och resten av bilden. Vill bara visa frillan xD
Vill kunna få mitt hår så lite oftare och utan att det är 10 ton hårspray och mousse blandat med lite fett.
Och dessutom slippa behöva locka det hela tiden. Mina egna lockar är borta ):



Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0