Orka.

Nej.
Aldrig får man lugn och ro i detta jävla hemmet. Vill man sova så får man inte det pga det ena eller det andra. Och så tycker dom att man går och dom bla bla.. Om du lät mig få sova vidare så hade du sluppit gnälla på mig riiight?!?!!

Inte nog med att man inte orkar med skolan, men va faaan gör man om man inte orkar med sitt eget hem längre?
-.-

Ajaa. Fredag- Lördag spenderades hos FIdde. Blev helt plötsligt fest hemma hos honom.
Inte meningen för tanken var att det skulle bli en lugn kväll med några öl.
Men jaja :p

Färgade även håret i fredags. Bye blondie,, Hey Kicks.
Orkar fan inte det blonda längre. Jag vill ha låååångt möörkt hååår igen. Saknat det som fan ):

mHm.
Idag ska jag plugga I think. Måste. .
Vill dock inte -.-
hatar engelska.

Oh ja just det! Inte nog med att man redan har så mycket man ska ta igen.. Typ 2 prov och en skrivuppgift i naturkunskap, hålla tal och 1½ skrivuppgift i engelska.. Det är fan mycket!
Och sen kommer Lovisa, svenskläraren på; Just det, du har ju en uppgift du inte har lämnat in som är rätt så viktig !
DU KUNDE INTE KOMMIT PÅ TIDIGARE?! Om den nu var så jävla viktig så hade du påmint mig förra året!!
Nej då, nu ska jag sitta och skriva ÄNNU en skrivuppgift tar 200 år  eftersom att halva skiten är analys och så ska man ju skriva ner så utförligt som möjligt vad man tycker och tänker..F U.

Och proven i Naturkunskap.. Alltså va fan är det för skola jag går på anyway??
Jag kom till skolan, dom andra tjejerna hade gjort provet och hade precis kommit in från rasten och jag frågar Emma om jag inte kunde få göra provet nu..
Emma: Nä, du får ta det när vi har ett uppsamlingsheat för vi ska gå igenom lite saker nu..
(eller vafan det kallas för numera)
Och vad exakt gjorde vi? En kort intruduktion och sen satt vi i 1½ h på msn och bdb.
Gå igenom lite saker.. Visst visst. Där kunde jag gjort mitt prov och fått det överstökat.
Ångest. Jag hoppar fan av snart. Eller bytar skola åtminstone.

Fuck off Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0