Hahaha lol

Igår var man på akuten.
Jag har väl magsår/magcancer/magnågot.. hemorider? hahahha
shit. i allafall så bajsar jag blod ibland :p
kul ju?! :D

Anyway. Var som sagt på akuten igår. Åkte in vid fem-tiden.. Och där satt man till halv ett (:
Den enda gången vi blev mottagna var när dom skulle ta blod, tre rör (typ som att jag inte redan har blodbrist) och sen sa dom "du kan gå ut där ute sålänge eller så väntar du här så kommer läkaren snart och kollar dig."
HAHAH jo visst. Blev en massa akuta fall som gick före bla bla..
Lol.

Där satt vi, jag och min lilla mamma. Sen gav vi upp. Fick ta ut knayljäveln som jag hade haft i dessa 7-8 timmar. Skönt som fan att få ut den för jävlar vad den spände.
Kom hem, deckade direkt. Vaknade vid 11-12 idag av att morsan väckte mig. Och jag har varit sjukt trött hela dagen idag.
Underbart.

Idag har man varjefall grillat i kolonin. Syrran & co, moster och Johnny var också där.
Skola imorgon. Lite ångest över det faktiskt. Orkar verkligen inte. Känner mig så otroligt trött.
No way att jag kommer upp imorgon ): 

Aja. Duschen kallar sen så kallar sängen.
Ha det. Bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0