Grattis mor! <3

Idag fyller morsan år (:
44 år blir hon :o
Grattis grattis <3

Idag har man haft sista delen i nationella. Satt på Ibis hotell och gjorde provet.
Alla ettor.
Jösses säger jag bara O.o

Aja. Efter det hade man svenska. Läste noveller och svarade på textfrågor och så lekte vi tidningsleken :P haha

Måste erkänna att jag smått har, eller förlåt, JÄVLIGT MYCKET ÅNGEST ÖVER MITT HÅR JUST NU!
-.-
Så jävla fult är det nu. Bajs på det.
Happ /:
Får väl se om det blir lyckat imorgon då.
Annars blir det till att färga tillbaka det till min vanliga hårfärg. En 4 N har jag. Fast får nog sätta i en 3a istället med tanke på att jag faktiskt är blond nu och dessutom vill jag inte sätta i en färg, utan mer en toning. Möjligtvis en lättfärg. We shall se.
(I princip ingen fattar detta, men det gör inget för jag skriver detta endast för mig själv ;D)

Hopp.
Fest imorgon och kanske fest på lördag?
Hm.

Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0