Fuck valborg och fuck Skånes befolkning

Sjukt besviken och arg.
Fattar inte hur man kan vara så självcentrerad.
Först blir man kallad till Lund av *. Vi skulle vara i stadsparken. Yeah right.
Människan var på ett ställe som typ ingen hade hört talas om, fick vägbeskrivning som bara var en fet omväg för  vi gick runt om stan och hamnade sedan i centrum. TIll vilken nytta? Ingen. Det var tacken för att man försökte  vara snäll och ställa upp då andra svek * på *  födelsedag. schysst.. Men bra att det ordnade sig för dig då.

Aja. Bajs på det.
Vi drog vidare till Malmö.. HAH
Tji fick vi.. Väl framme i fucking pildammsparken, så hade ju folket dratt. Hur jävla svårt är det att vänta 20 min??
Seriöst??
Och alla jävla blattefittor i Malmö. Jag var så sur och när man skulle ta bussen tillbaka så var ju sådär 60% av bussen fylld av blattar och resten var normalt folk.
Malmöblattarna betedde sig rent ut sagt som jävla apor. Hängde och klängde i bussen, skrek som fucking idioter. Folk stod 1 dm från dom och dom skrek som att det var ett avstånd på 1 km ..
....
Aja. Väntade på tåg, gick mot BK på stortorget där vi käkade pommes och pissade. Sen äntligen åkte man hem. Stötte på Robin xD HAHA han var glad. Han valborg var lyckad trots att han hade fått fyra slag i huvudet.. Haha
Chill människa. Snacka om att vara positiv då.

Men men.
Väl hemma så gjorde man sig ordning för sängen, pratade en stund i telefon med Dawid sen deckade jag.
Och idag har jag inte gjort ett skit. Har kollat på filmen som är gjord efter boken jag läste i engelska, "Go ask Alice".
Lite halvdryg. Om man tyckte att boken var lite svårt ibland så fattade man fan ingenting i filmen xD
Annars har jag väl drygat här mest. Satt igång en maskin med vita kläder till tvätt.
Jasse kommer väl snart och hämtar mina lila leggings. Hon ska på 80-tals fest ikväll :p haha
så söt.

anyway..
Detta vill jag ha! <: + ett par andra skor men dom finns inte med på nätet -.-



HAHAHAHAHAHAHAHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0