Friday

haha cp dag.
Sov till typ 10 idag. Morsan var lagom arg.
Stack till skolan vid 12.
Så när jag kom dit så hämtade jag lite papper hos Anna, engelskaläraren, sen på frisörlektionen så gick vi igenom hur man piercade öronsnibbar med pistol :P Kuligt kuligt. Fick prova på ett fakeöra av plast HAHA
Läskigt.

Aja. Nu är man hemma hos Fidde-fan :D <<33
Käkade nån pastagrej, färgilagat. Bara till att stoppa in i ugnen :P Jävligt gott faktsikt och mättande.
Och jah. Just nu färgar jag håret :D
Ska bli MÖRK IGEN!! Tack gode gud.
Orkar inte det blonda mer. Kände mig dum och halvful.
Den enda gången jag tyckte jag såg vacker ut i det blonda var på morgonen, när man precis hade fixat håret och nysminkad och läpparna var stora och fylliga efter nattens sömn :P Haha
Aja. Back to the old me.
Snart löshår igen då.

Babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0