Energinivå 27%, 1h 45 min

Seriöst. Hur off får man bli?
Kan väl ha sina anledningar. Hade nationella i matte idag, första delen. Herre jesus vad jobbigt. Tänk er skolans alla ettor, där ca 60-70% är blattar, 20% av dom är pain in the ass.
Hey hoe det gick ju skitbra att tänka! NAAAAAT
Tack för hjälpen! -.-
Aja, det gick väl sisådär. Jag är glad bara jag fixar ett G.

Efter detta elände hade man lunchrast. Extra lång dessutom så stack in till stan med Nicole där vi mötte upp resten av tjejerna. Satt på trappan vid kanalen (ni som kan malmö fattar vart jag menar) en stund sen så gick vi till Jensen's ??? bla bla Haha kommer inte ihåg. Alla vi beställde en kycklingfilé med pommes/stekt potatis och sås :p Såååå gott.
Min första tanke när jag kollade ner på den talriken var : No way att jag blir mätt på det där.
Var ju liksom hungrig som ett svin också med tanke på att jag inte hann slänga i mig något till frukost. 
Men jävlar, det var mäktigt!
Och gott! :o

Kom ju billigt undan också. Rikskuponger ftw :D
Eller ja. Egentligen inte. Det var väl ca 200 kr på båda häftena. Och hur mycket slösade jag på mat under min APU-period? Ca 5-600kr?
Blir väl så när man äter ute varje dag ellerhur? :P
Vinst eller förlust?
Förlust säger jag varjefall.

Aja. På eftermiddagen hade vi frisörtimme.
Gjorde INGET vettigt.
Jo, jag klippte Sofias hår och ritade på tavlan med Elin. Med andra ord ; allt annat än vad jag egentligen skulle göra :P
Först och främst så får vi inte klippa varandras hår under frisörtimmarna och för det andra.. Jah, har man praktisk lektion inom frisör/ klippning så ska man inte stå och rita på tavlan precis xD


Min och Elins jättefina bild :D

Så jah. Dagen led mot sitt slut, jag åkte hem och sen jag kom hem så har jag suttit här. Lat.
Borde duscha snart. Eller sova. Annars lär jag aldrig komma upp imorgon :P
Men sen & andra sidan så har jag inte nationella imorgon så ingen press på att komma i tid ;D

Caroline och Linn hade räknat ut att vi har ungefär bara 14 dagar kvar i skolan..
Måste kolla om det är rätt nu.
Vi har 2 dagar kvar denna veckan.
Nästa vecka går vi bara 3 dagar, lediga torsdag och fredag. (=5)
Veckan därpå går vi alla dagar (x+5=10)
Veckan efter det så går vi bara tre dagar, vad vi tror och misstänker eftersom att vi inte kommer få någon mat på torsdagen för då tar treorna studenten, fredagen har vi studiedag (x+3=13)
Sista veckan är det typ 3 dagar kvar, fjärde dagen har vi skolavslutning. Vi säger 4 dagar. (x+4=17)

Alltså, om 17 dagar har man sommarlov. Fan va härligt! :D
Längtar!



xoxo Kicks ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0